Friday, August 15, 2014

SUPPLEMEN PILIHANKU

Hai..Kita bertemu lagi dalam blog ini ...Terima kasih kerana sudi berkunjung.

Entry kali ini saya nak kongsi tentang 3 supplemen terbaik pilihanku.
Saya memilih ketiga-tiga supplemen ini kerana ianya sangat penting untuk kesihatan.Sebenarnya,bukan 3 ni saja yang saya ambil.Cuma kali ini saya nak sangat kongsi dengan anda semua testimoni dan manfaat yang saya dapat selepas konsisten makan ketiga-tiga supplemen ni.

1.OMEGAGUARD

Kenapa pilih omegaguard?

Saya sangat suka omegaguard dan selalu pastikan bekalan omegaguard kami sekeluarga sentiasa ada.
Saya makan omegaguard bukan hanya untuk membakar lemak dalam badan tetapi juga kerana sejak melahirkan anak,ingatan atau memori saya agak lalai dan selalu lupa.Memang agak membantu dan  saya ambil bersama lecithin.
Suami saya makan  omegaguard ni untuk membantu menurunkan paras kolesterol dan juga untuk bakar lemak.
Anak2 pula, yang agak besar 10-13 tahun saya bagi makan sebiji setiap hari.Sangat membantu anak lelaki saya yang berumur 13 tahun,kerana sejak konsisten makan omegaguard ni penyakit asmanya tu tidak pernah lagi datang berkunjung.
Untuk anak2 saya yang berumur 1- 4 tahun pula saya bagi 1 biji  seminggu sekali sahaja.

Anda boleh  KLIK SINI untuk mengetahui kelebihan omegaguard ini.

#Baru2 ni,saya dan anak2 kecil saya dijangkiti selesma dan kami tidak ke klinik pun untuk mendapatkan ubat kerana saya percaya dan yakin produk shaklee ni boleh membantu.
Anak yang demam,saya bagi makan omegaguard dan nutriferon.Cepat surut demam tu.Saya pula pening dan sakit kepala,saya cuma makan GLA untuk melegakannya.

2. GLA COMPLEX

Saya memang ambil gla ni setiap hari.Sebiji sekali sehari kerana tertarik dengan kelebihan gla ni dan juga untuk kecantikan.Dan baru2 ni,Saya ada terbaca dalam perkongsian di blog Better You Better World tentang kebaikan Gla Complex ini untuk melegakan sakit kepala atau demam.
Petang tu suami saya balik ke rumah dan meminta pil penahan sakit kerana sakit kepala.Saya yang baru dapat tahu pasal kelebihan menarik gla ni terus saja mencuba dan berikan 1 kapsul gla kepada suamiku.
Wow! Menariknya,dia tidak meminta pil penahan sakit lagi selepas itu.Maknanya,memang berkesanlah kan..hihi
Sejak itu kami akan makan gla ni untuk menggantikan pil penahan sakit.
Lebih SELAMAT,BERKESAN DAN SEMULAJADI.

 KLIK SINI Untuk membaca perkongsian menarik tentang gla complex ini.

3. OSTEMATRIX

Ostematrix Supplemen kegemaranku.
Saya ni jenis yang tidak gemar meminum susu tapi sejak kenal shaklee,setiap pagi saya minum juga segelas ESP.
Saya jadi tertarik dengan kelebihan yang ada pada Ostematrix Shaklee ni.
Sebagai wanita,kita sendiri sedia maklum bahawa kita sangat mudah kekurangan kalsium.Lebih2 lagi dengan meningkatnya usia tahun demi tahun.
Saya ni jenis orang yang tidak terlalu displin dan ikut betul jadual makan yang sepatutnya.Dan saya selalu ada masalah sembelit,kadang2 selepas 2 hari baru dapat membuang...
Selepas membaca kelebihan dan kebaikan ostematrix ini,saya mengambil keputusan untuk memasukkannya dalam menu harian saya.Tidak susah pun,saya makan 4 biji sekali sehari sebelum tidur malam.Sejak itu saya rasa lebih selesa kerana dapat membuang.....  setiap hari.Masalah gastrik saya juga dapat diatasi.
Saya suka berikan ostematrix ini kepada pelanggan saya yang ada masalah gastrik,ibu2 mengandung yang ada masalah sembelit,masalah kejang otot,orang tua dan ibu2 yang sedang menyusukan anak. :)
Setakat sampai ke hari ini saya selalu dapat 'feedback' atau testimoni sembelit hilang selepas makan ostematrix dan banyak lagi 'feedback positive'.Saya rasa bersyukur sangat kerana memilih Shaklee sebagai pembantu untuk menjaga kesihatan kami seisi keluarga.

#shakleeeffectoog bersama blog  www.anakkuwiraku.com/2014/08/shaklee-effect-omega-guard-shaklee.html?m=0

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Untuk pertanyaan lanjut dan untuk menempah suplemen Shaklee ini,Sila Hubungi saya SEGERA

------------------------------------------------------

Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami.Bagaimana ingin menjadi ahli?
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :
Perunding Vitamin Anda : Erna Tinus 

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah.

 Cod/by hand Ranau SabahShaklee ID [ No : 992592 ]

Contact No : 016-8154633(Whatsapp/Wechat)

Email : ennchee79@yahoo.com

FB FANPAGE :   Vitamin Superb Ranau 

FB AKAUN:   Huiren Chee 

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 992592. Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya

✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 992592 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓

No comments: