Saturday, August 9, 2014

JOM JOIN SHAKLEE

Hai..selamat malam.
Keseronokan bersembang dengan teman2 satu kelas 'form 5' dulu membuatkan saya terleka sebentar...hihi
Kami baru 'create group' di whatsapp.Seronok sungguh rasa macam muda baliklah pula..kihkihkih..
Kali ini saya nak share dengan anda semua kelebihan apabila join/daftar jadi ahli shaklee.
Kenapa nak 'share'?
Sebab,saya adalah pengguna tegar dan juga pengedar sah shaklee.Dalam tempoh terdekat ni saya akan cukup setahun dalam shaklee.
Selama ini saya sangat berpuashati dengan produk untuk kesihatan ni.Saya juga suka pelan bisnes dalam shaklee ni.Terbaik sungguh!!
Dalam shaklee..apa kita boleh dapat?
Sangat bermanfaat untuk kesihatan
1. Dapat bonus daripada point terkumpul & bonus leadership.
2. Untung runcit 15%-20% bila kita jual vitamin dengan harga runcit (retail price).
♡Kelebihan join member shaklee selain dpt beli vitamin dengan harga ahli;
Boleh dapat :
1.PB - Personal Bonus
2.NPB - Net Personal Bonus
3.LB1 - Leadership Bonus 1
3.LB2 - Leadership Bonus 2
4.LB3 - Leadership Bonus 3
5.LB4 - Leadership Bonus 4
6.LB5 - Leadership Bonus 5
7.LB6 - Leadership Bonus 6
8.CAR - Car Subsidy Program
9.CIB - Coordinator Incentive Bonus
10.KIB - Key Coordinator Incentive Bonus
11.MIB - Master Coordinator Incentive Bonus
Pelbagai insentif yang ditawarkan oleh Shaklee kepada mereka yang layak iaitu;
1) GANJARAN TUNAI (CASH)
♡Bonus peribadi sehingga 21%
♡Leadership bonus sehingga 6 level
♡Insentif Coordinator sehingga 1.5%
2) PROGRAM KERETA (CAR)
♡Peluang mendapat insentif berupa wang tunai khas untuk pembayaran kereta
3) PERCUTIAN (CONVENTION)
♡Berpeluang menikmati percutian bertaraf "5 BINTANG" yang ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee termasuk percutian dalam dan luar negara
♡Berpeluang untuk mengerjakan umrah tajaan sepenuhnya oleh Syarikat Shaklee Malaysia.
No 1 hingga 11 di atas tu adalah berbentuk bonus @ cash yg kita akan dapat ikut kelayakan. Sebab tu, bila kita buat shaklee bersungguh2, bonus sangat besar..
Dalam shaklee ada rank2 tertentu juga..makin tinggi rank, bonus pun makin besar..
RANK yang boleh dicapai dalam shaklee :
Supervisor
Senior supervisor
Coordinator
Sr coordinator
Key coordinator
Sr key coordinator
MASTER COORDINATOR
Untuk capai setiap ranking di atas ni pula, ada syarat2 yg perlu dipenuhi..
Kalau tidak minat bisnes, join ahli untuk dapat harga ahli bagi diri sendiri dan family pun boleh.
Saya memilih Shaklee untuk bisnes yang menguntungkan,kerana Shaklee terbaik untuk kesihatan.Plan bisnes yang sangat mudah difahami.Cubalah,Anda pasti takkan menyesal!
                  
                     SERTAI KAMI SEGERA!!
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami.
Bagaimana ingin menjadi ahli?
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera!
Perunding Vitamin Anda : Erna Tinus 
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah.
 Cod/by hand Ranau SabahShaklee ID [ No : 992592 ]
Contact No : 016-8154633(Whatsapp/Wechat)
Email : ennchee79@yahoo.com
FB FANPAGE : Vitamin Superb Ranau 
FB :  Huiren Chee 
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 992592. Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya
✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 992592 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓


No comments: