Sunday, August 10, 2014

KELEBIHAN DAN KEBAIKAN MAKAN SUPPLEMEN


10 Ogos 2014
Hari ini hari minggu@Ahad,seperti biasa kami sekeluarga akan berangkat ke gereja untuk menunaikan tugas ibadah kami sebagai penganut kristian.
Tapi hari ini kami sekeluarga terpaksa berehat d rumah sahaja..huhuu..

Kenapa?
Hampir kesemua ahli keluarga saya kena demam selesma.Lagipun baru bermula dan saya tahu kalau selesma ni baru bermula,kuman atau virusnya sangat aktif dan mudah menjangkiti orang lain.Saya memilih untuk beribadah dan memuji Tuhanku dari rumah sajalah minggu ni.Saya yakin dan percaya bahwa Tuhan tetap mendengar dan faham situasi kami..Amen

Ok.Kali ini saya nak kongsi dengan anda semua kelebihan dan kebaikan memilih supplemen Shaklee sebagai makanan penting.

Kenapa makan supplemen pun pandai sakit juga?
Saya tidak pernah cakap bahawa makan supplemen ni anda tidak akan sakit.Cuma bila kita memilih untuk makan supplemen ni,sistem daya tahan dalam badan lebih kuat melawan penyakit.Walaupun tengah sakit ni saya tetap rasa bertenaga.Suara dah serak2 basah.Tapi demam tidak pula.
Berbanding sebelum saya konsisten makan supplemen shaklee ni,setiap kali selesma mesti di sertai demam hingga terbaring di tempat tidur sebab rasa tak bertenaga sangat.

Makan Supplemen boleh 'Save Budget'
Dulu,Setiap kali demam selesma melanda saya akan menghabiskan berpuluh-puluh RM malah kadang kala sampai ratusan ringgit untuk bayar ubat dan bayaran jumpa doktor setiap bulan.Tapi kini tidak lagi.Dengan mengamalkan supplemen sahaja disertai doa memohon perlindunganNya kami sekeluarga boleh atasinya dengan mudah.

Saya sentiasa bersedia dan masukkan supplemen2 ini dalam kotak kecemasan dalam rumah.

                 NUTRIFERON

SUSTAINED RELESE VITA.C & CHEWABLE VITA.C

            
             OMEGAGUARD

            
              MEALSHAKE

             GLA COMPLEX

      

        PERFORMANCE DRINK


Kami Sekeluarga telah masukkan Supplemen Shaklee dalam senarai makanan wajib kami setiap hari.

KENAPA Saya pilih kesemua supplemen diatas?
Tentulah kerana saya sangat yakin dan tahu SHAKLEE SELAMAT,BERKESAN DAN SEMULAJADI.

Jika anda sudah membuat keputusan dan mahu seisi keluarga anda juga menikmati kebaikan supplemen ini,anda sangat dialu-alukan untuk menghubungi saya segera..

Ketahui Kelebihan setiap supplemen diatas dengan menghubungi saya.

SHAKLEE THE BEST CHOICE!


------------------------------------------------------

Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami.Bagaimana ingin menjadi ahli?
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :
Perunding Vitamin Anda : Erna Tinus 

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah.

 Cod/by hand Ranau SabahShaklee ID [ No : 992592 ]

Contact No : 016-8154633(Whatsapp/Wechat)

Email : ennchee79@yahoo.com

FB FANPAGE : Vitamin Superb Ranau

FB Akaun : Huiren Chee

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 992592. Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya

✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 992592 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓


Posted by Huiren Chee

No comments: