Tuesday, August 5, 2014

AWARD PERTAMAKU DI SHAKLEE

Ponn...pon...
Selamat malam semua..selamat bertemu kembali.

Kali ni saya nak share dengan korang semua rasa bersyukur dan gembiranya saya dalam shaklee..hihi

Pagi tadi encik Gdex datang membawa bungkusan order saya yang kontroversi time closing Julai lalu..Siapa yang ada terbaca post saya d wall fb tengahmalam@awal pagi 1 ogos lalu tentu faham maksud saya ni..
Dan saya sungguh terkejut,sebab saya cuma buat order untuk 1 bungkusan tapi kenapa 2 yang sampai??
Encik Gdex yang memang sudah sangat mengenali saya sejak saya mula buat bisnes Shaklee ni pun bingung dengan pertanyaan saya..hihi..Kenapa 2 kotak?Dia cakap"ambil sajalah,kan dah tulis nama ko sana tu"slang sabahan kami..
Excitednya saya,Kotak kecil tu jadi pilihan utama untuk dibuka dulu.Anak lelaki saya yang sedang bersiap-siap ke sekolah sesi petang pun tidak mahu ketinggalan nak tahu sangat apa isinya..kihkihkih
Korang nak tahu juga ker?

Jeng...jeng..jeng..!!

Wow...!! Award pertamaku di   Shaklee           

Saya sangat teruja dan bersyukur kerana walaupun saya tidak dapat hadir ke semenanjung malaysia masa NC hari tu Shaklee tetap hantar TROPI ni sampai rumah.Terima kasih Shaklee.

Mungkin bagi orang lain Tropi ni tidak berharga pun.Tapi bagi saya ianya sungguh berharga.Sebab,tropi ni adalah tanda kerja keras saya selama ini dalam shaklee.Tropi ni mengingatkan saya pahit manisnya perjuangan saya mencapai rank SUPERVISOR Shaklee.Banyak kenangan sebenarnya.
Saya akan cukup setahun dalam shaklee 16 ogos nanti.Cita2 dan impian saya dalam bisnes ni sangat besar..Saya nak duplicate upline dan super upline saya.
Saya nak kehidupan yang bebas masalah kewangan.
Saya juga sangat2 ingin membantu lebih ramai orang untuk lebih menghargai diri masing2.Kalau kita menghargai diri sendiri kita tidak akan membiarkan diri kita jatuh sakit,betul tak?

Saya tidak cakap makan supplemen pasti sihat sentiasa.Cuma,Sekurang-kurangnya bila ambil supplemen kita sudah mulakan langkah pertama untuk mengubah cara hidup kearah yang lebih sihat.
Kita hidup dalam dunia@bumi yang sudah sangat tercemar.Cara hidup masa kini juga sangat berbeza dari cara hidup nenek moyang kita dulu yang boleh capai usia 80-100 tahun.
Sekarang ni muda2 pun dah kena stroklah,darah tinggilah,diabeteslah dan banyak lagi masalah kesihatan.Semuanya berpunca dari cara hidup dan pengambilan makanan kita sehari-hari.

KENAPA SHAKLEE PILIHAN SAYA?

Shaklee sudah sangat lama di pasaran.Lebih 50 tahun di pasaran dunia dan lebih 20 tahun dalam pasaran malaysia.
Saya tidak perlu takut atau was-was jadikan produk shaklee makanan penting untuk kami sekeluarga kerana saya tahu,Shaklee sentiasa SELAMAT,BERKESAN DAN SEMULAJADI.
Sangat banyak TESTIMONI daripada para pengguna Shaklee ni.Kalau produk tidak bagus memang sudah lama "kondem"lah kan..hehe..

Oklah saya tidak mahu tulis panjang sangat nanti tak "suprise" pula bagi anda yang ada hati nak join kami..kihkihkih..

#Thank you Lord kerana membiarkanku mengenali SHAKLEE!!

Bagi anda yang berminat nak join kegembiraan buat bisnes Shaklee ni boleh HUBUNGI saya bila2 masa.Saya cuma WAHM jadi saya ada banyak masa terluang untuk membantu anda..


------------------------------------------------------

Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami.Bagaimana ingin menjadi ahli?
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :
Perunding Vitamin Anda : Erna Tinus 

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah.

 Cod/by hand Ranau SabahShaklee ID [ No : 992592 ]

Contact No : 016-8154633(Whatsapp/Wechat)

Email : ennchee79@yahoo.com

FB FANPAGE : Vitamin Superb Ranau

FB Akaun : Huiren Chee

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 992592. Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya

✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 992592 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓


Posted by Huiren Chee

No comments: