Sunday, August 24, 2014

SAYA AKAN BERTAHAN DAN TIDAK BERPUTUS ASA

Me & my baby Huiren Chee

Hai..
Anda mungkin tertanya-tanya tentang tajuk entry saya kali ini..

Ok,kali ini saya nak 'sharing' dengan anda semua kenapa saya suka dan terus bertahan buat bisnes shaklee ni.

Dalam bisnes memang ada turun naik.Kadang2 keadaan boleh bertukar jadi sangat menekan dan hampir2 buat saya putus asa.Tapi,saya memilih untuk terus bertahan kerana saya percaya jika saya benar2 mahu dan sanggup berusaha keras,saya akan memiliki apa yang saya cita-cita kan.
Lagipun saya sangat yakin dengan bisnes shaklee ni.

Kenapa?
Sebab Shaklee di malaysia ni sebenarnya sangat hebat dalam pasaran.Pergilah dimana-mana dan jumpa kawan.Buat sedikit 'sharing' tentang shaklee ni,pasti kawan tu akan cakap ''ohh..Shaklee..rupanya,saya dengar produk ni memang hebat''. Inilah kata2 yang saya selalu dengar.Saya semakin yakin selepas dengar kata2 macam ni.

Saya tetap memilih shaklee.Kita sangat bertuah duduk dalam malaysia ni,kerana baru2 ni 'super upline' saya dalam shaklee telah mengikuti percutian mewah ditaja oleh shaklee dan telah melawat ke kilang utama shaklee d US.
Semasa berada disana beliau telah melihat betapa terujanya orang2 sana tentang shaklee ni.Ada yang telah bersama shaklee selama 43 tahun dan kelihatan sangat hebat kerana konsisten mengambil produk shaklee ni..Hebat!..kan..hihi

My Super Dupper Upline Master Norita Idris & suami ketika percutian baru2 ni
My Super Upline Master Nor Wina Ketika Percutian Mewah Shaklee baru2 ni

Ketika bisnes anda mulai 'slow' jangan berputus asa.Semuanya tu adalah dugaan.Percayalah rezeki itu luas.Walau apa pun agama dan kepercayaan anda,tentu semuanya percaya rezeki ada di mana2.Kita cuma perlu berusaha keras untuk mencapainya,kerana rezeki itu tidak akan datang bergolek tanpa usaha.

Saya Tidak Ragu2 dengan produk Shaklee

Saya baru setahun konsisten makan supplemen shaklee ni,dan dalam tempoh ni saya telah merasai manfaat yang sangat banyak dalam kehidupan saya.Untuk dijadikan bisnes utama juga sangat berbaloi.
Anda boleh baca dalam entry testimoni2 saya.

Bermula dari impian dan angan2.Pasti suatu masa semuanya akan jadi kenyataan.
Saya percaya Tuhan sentiasa menemani di setiap langkahku.Indahnya Impian diikuti usaha tanpa kenal erti putus asa.

Jika anda ada impian,bertindaklah SEKARANG JUGA.Jangan bertangguh!!
Hubungi saya SEKARANG

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Erna Tinus
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah. Cod/by hand Ranau Sabah
Shaklee ID [ No : 992592 ]
Contact No : 016-8154633
Email : ennchee79@yahoo.com
FB FANPAGE : Vitamin Superb Ranau
FB :  Huiren Chee 

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 992592. Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya
✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 992592 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓

No comments: