Sunday, August 17, 2014

GLA PILIHANKU

Hai..apa khabar anda semua hari ini?Semoga semuanya baik2 saja ya..

Entry kali ini,saya nak kongsi tentang GLA COMPLEX SHAKLEE.

Bulan ini adalah bulan terbaik bagi kita semua penggemar Gla.Kan bulan ni promosi Gla beli 6 botol percuma sebotol.

Sebagai wanita saya memang sangat mementingkan kecantikan sejak di sekolah menengah.Bagi saya wanita yang tidak mementingkan kecantikan diri sendiri tu sangatlah rugi.
Saya pernah menonton drama korea dan dalam tu ada satu falsafah saya selalu ingat.. #Semua wanita dilahirkan cantik kecuali yang pemalas..hihi..betul ke?

Kenapa?
Kerana sebagai wanita,kita memang telah dilahirkan semulajadi menarik.Cuma kadang2 ada pula yang tidak tahu bersyukur sehingga suka mengubah keadaan diri sendiri..(maksud saya buat pembedahan plastik dll)-_-!
Tak perlu pun sebenarnya.Kita patut tahu bersyukur dengan anugerah Tuhan.Dan ada pula yang tidak cantik kerana terlalu malas hingga tidak menjaga penampilan diri sendiri.
Oklah..kita tinggalkan kisah ni dulu.
Saya nak kongsi cerita saya bersama gla shaklee.

Kenapa GLA Shaklee pilihanku?
:) :) :)

Terlalu banyak kebaikan dalam sebutir softgel Gla ni.
Sejak konsisten makan gla ni,terlalu banyak perubahan dan kesan ketara yang saya dapat.
Kulit muka saya agak kusam dan berjeragat selepas melahirkan anak bongsu saya mei 2013 yang lalu.
Sebelum ni saya tiada masalah jeragat tetapi mungkin perubahan hormon semasa mengandung anak perempuan ni agak menganggu sistem hormon dalam tubuh saya..hihi
Kerana,saya telah melahirkan 3 orang jejaka sebelum ni tiada pula masalah jeragat.Mungkin betul fakta yang pernah saya baca sebelum ni.Kononnya,kalau kita mengandung anak perempuan ia akan tarik semua kecantikan yang ada pada si ibu..Ermmm..Entahlah..Saya sendiri pun tidak pasti sebenarnya..
Cuma masalah jeragat yang menempel kat pipi saya ni agak menganggu.
Kadang2 saya rasa tak 'confident' nak bertemu kawan2 kerana saya tidak mempunyai kulit muka secantik kulit mereka.

Kadang2 saya ambil masa agak lama depan cermin gara2 nak tampal bedak banyak2 untuk hilangkan kesan jeragat tu..
Dulu,sebelum kenal shaklee lagi teruk jeragat tu tau.. :)
Saya akan teruskan makan gla ni sampai bila2..Nanti saya share lagi kat korang semua gambar testimoni saya selepas setahun consume gla ni ye..

Saya juga meminati gla shaklee ni kerana setiap kali saya kena sakit kepala atau demam,saya tidak perlukan panadol/penahan sakit.Saya cuma perlukan sebiji gla dan sakit kepala tu akan hilang dengan sendiri.Saya bagi kat en.suami juga,kerana gla ni lelaki dan perempuan pun boleh makan.Gla bukan ubat hormon tau..
Saya dapat tips makan gla ketika demam/sakit kepala dari blog ni.. 'Better You Better World'.Boleh baca kat sana ya..Terima kasih Kak N kerana kongsi kehebatan gla ni.

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

#Shaklee Effect-Jika anda tidak melihat sebarang perubahan positif, penjelasan yang mungkin adalah:
1.    Anda tidak mengambil dengan konsisten
2.    Anda tidak mengikuti dos yang disyorkan
3.    Risaukan krisis pemulihan mungkin terlalu kuat, anda berhenti mengambil semuanya
4.    Diet dan gaya hidup yang tidak baik
5.    Penyakit kronik, memerlukan tempoh yang lama untuk pulih
6.    Keadaan kronik

 KLIK SINI untuk info lanjut tentang krisis pemulihan.

#shakleeeffectoog bersama blog "Shaklee Effect : Sebuah penghargaan."   http://www.anakkuwiraku.com/2014/08/shaklee-effect-sebuah-penghargaan.html


Hubungi saya SEGERA untuk menempah supplemen shaklee anda.

------------------------------------------------------

Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami.Bagaimana ingin menjadi ahli?
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :
Perunding Vitamin Anda : Erna Tinus 

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah.

 Cod/by hand Ranau SabahShaklee ID [ No : 992592 ]

Contact No : 016-8154633(Whatsapp/Wechat)

Email : ennchee79@yahoo.com

FB FANPAGE :   Vitamin Superb Ranau 

FB AKAUN:   Huiren Chee 

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 992592. Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya

✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 992592 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓

No comments: