Thursday, August 14, 2014

HARI BONUS SHAKLEE

Helo..semua
Selamat malam..saya suka menulis pada waktu malam sebab suasana tenang dan tidak banyak ganguan.
'My litte princess ' pun sudah tidur..hihi

Kali ini saya nak kongsi dengan korang semua betapa teruja dan bersyukurnya saya pada hari ini 14 ogos 2014.

17hb Julai 2014 yang lalu saya menyambut hari kelahiran saya..Seperti biasa saya akan menerima hadiah ulangtahun dari suami saya yang tercinta.Namun kali ini saya memilih sendiri hadiah tu.Saya mahukan telepon bimbit yang baru sebab yang ada sekarang ni dah tak berapa elok.Selalu habis cas bateri..huhu..
Malangnya telepon bimbit idaman saya tu pula tiada stok di kedai yang berhampiran..alamak.Hadiah saya tu terpaksalah ditangguhkan.
Sehinggalah pada hari ini,awal2 pagi saya terima sms dari kedai telepon mengatakan telepon idaman saya tu sudah ada stok..wow!..saya rasa sungguh gembira..Terima kasih 'laukung' sayang..Akhirnya..'My wish come true' saya 'happy' sangat2..

  'Many Thanks a Lot my dear Laoqung!!'

Dan yang lebih mengembirakan ialah,hari ni juga hari gaji Shaklee. Wow...wow..wow!!Sangat2 teruja.Terima kasih Tuhanku.Terima kasih Shaklee,Terima kasih juga kepada para pelangan kami dan kepada ahli2 'Superb Supplement Group' Tanpa anda, saya tidak akan menikmati detik2 istemewa ini.

Jika anda sedang tercari-cari perniagaan yang membuat anda sentiasa gembira dan boleh dilakukan dari dalam rumah,Anda sangat bertuah kerana membaca entry ini..Tahniah!
Shaklee adalah pilihan terbaik!Saya sendiri telah membuktikanya. 
Saya cuma seorang surirumah yang tidak berpendapatan sebelum mengenali Shaklee.

SERTAI KAMI.Yuran hanya Rm65 postage kit beg ahli Rm10 semenanjung Malaysia dan Rm20 ke Borneo Malaysia.
Saya dan mentor2 dalam kumpulan esklusif kami akan memberi tunjuk ajar cara2 nak berjaya dalam shaklee ni.

HUBUNGI SEGERA..

Jumpa anda di puncak Kejayaan!

------------------------------------------------------

Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami.Bagaimana ingin menjadi ahli?
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :
Perunding Vitamin Anda : Erna Tinus 

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah.

 Cod/by hand Ranau SabahShaklee ID [ No : 992592 ]

Contact No : 016-8154633(Whatsapp/Wechat)

Email : ennchee79@yahoo.com

FB FANPAGE Vitamin Superb Ranau 

FB AKAUN:  Huiren Chee 

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 992592. Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya

✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 992592 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓

No comments: