Monday, October 6, 2014

TIPS BERHENTI MEROKOK





SUPPLEMEN UNTUK PEROKOK

Tajuk entry ni agak kontroversi kan..tapi sangat penting untuk kita ketahui info ni.
Saya nak kongsi dengan anda tentang vitamin ataupun supplemen terbaik untuk lelaki yang suka merokok.Sesuai juga bagi wanita yang suka merokok.

Kadang2 lelaki ni tak ambil kisah sangat tentang vitamin ni tapi yang sebenarnya mereka sangat perlukan vitamin.
Lagipun orang lelaki ni tak selalu ke klinik atau hospital untuk buat pemeriksaan.Bukan macam perempuan,setiap kali mengandung klinik atau hospital adalah teman setia..hihi..Jadi perempuan ni memang selalu kena pantau tahap kesihatan.
Tetapi,ada juga perempuan yang merokok.Kena jaga kesihatan..berhenti merokok pilihan bijak.

Kenapa Lelaki perlukan Supplemen@Makanan tambahan?

Ada Kajian menunjukkan orang lelaki paling perlukan makanan tambahan seperti vitamin dan mineral.
Kenapa pula?
Cubalah pergi ke mana2..siapa perokok yang paling ramai,sudah tentunya lelaki.
Nanti esok lusa bila dah sakit lelaki jugalah yang paling ramai di hospital atau IJN menunggu giliran untuk berjumpa doktor,sambil ditemani isteri yang sangat setia.
Sanggup menunggu berjam-jam, menemani suami di wad lagi.
Orang lelaki ni rasa macho ker kalau merokok? Kadang2 tu ada yang tak malu dan tak tau pula nak hormati orang lain yang sedang makan, hisap rokok di tempat awam dan di depan anak isteri pula. Jika keluarga mereka sendiri pun mereka tak boleh hormat, apakan daya kita sebagai orang luar. Ini adalah fakta tau.. Perhatikan sekeliling kita.
Bila dah sakit nanti mulalah 1 keluarga berkampung di hospital.

Nak suruh berhenti merokok memang tak mudah, memang banyak alasannya, bukan senang.Tapi bukan semua macam tu kan..?
Ada juga yang sangat ingin berhenti merokok tetapi tak tahu macam mana nak bermula.

Jadi, di sini saya nak kongsi dengan anda tentang supplemen Shaklee yang sangat sesuai untuk anda mula berhenti merokok.



Info menunjukkan Vivix Shaklee sesuai untuk berhenti merokok :

Ramuan yang terdapat di dalam Vivix adalah 10 kali ganda lebih hebat dari reservatrol.


INFO VIVIX;
✔ Antioksidan yang tinggi dapat memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat asap rokok.

✔ Diet antioksidan yang betul mampu mengurangkan pengaruh merokok disamping mengurangkan ketagihan nikotin

✔ Antioksidan dapat membantu menstabilkan radikal bebas yang tidak stabil akibat nikotin.

✔ Antioksidan membantu melindungi dan memperbaiki semula DNA yang telah terjejas akibat nikotin

Jadi tidak mustahil Vivix dapat membantu mereka yang ingin berhenti merokok. Pengambilan supplement boleh membantu perokok tegar diluar sana untuk menghentikan tabiat merokok yang secara terang-terangan mampu membahayakan kesihatan.

Kita tengok TESTIMONI mereka yang telah memilih VIVIX untuk membantu berhenti merokok.


TESTIMONI BERHENTI MEROKOK #1




TESTIMONI BERHENTI MEROKOK #2



TESTIMONI BERHENTI MEROKOK #3





TESTIMONI BERHENTI MEROKOK #4


Semua ni adalah testimoni sebenar.
Kalau anda nak tahu betul atau tidak,anda cubalah sendiri.
Untuk pengetahuan anda produk shaklee adalah selamat,berkesan dan mesra alam.

Saya rasa bersyukur kerana suami saya bukan perokok.Tapi dia juga perlu minum Vivix ni sebab dia sering bergaul dengan para perokok tegar apabila berada diluar.
Bak kata orang,risiko terkena penyakit berpunca dari asap rokok sama sahaja dengan perokok sebenar.

Supplement yang sesuai untuk mengurangkan keinginan merokok adalah supplement yang mengandungi sumber anti-oksidan yang tinggi. Ini kerana terdapat kajian para ilmuan daripada University of Rochester yang mendapati bahawa antioksidan mempunyai potensi untuk memperbaiki kerosakkan sel dan melawan radikal bebas akibat kesan nikotin.

Antara supplement Shaklee yang dicadangkan untuk bantu berhenti merokok adalah Vitamin C, Vitamin E dan Vivix. Ketiga-tiga supplement ini mengandungi sumber antioksidan yang sangat tinggi, bagus, berkualiti dan dari sumber yang semulajadi. Anda boleh juga mengambil DTX Complex terlebih dahulu untuk melakukan proses detoksifikasi.

Macam mana nak buat tempahan?
Anda boleh menghubungi saya sekarang juga.

WhatsApp : 016-8154633
Email : ennchee.hc79@gmail.com
Facebook : Huiren Chee
FanPage   : Vitamin Superb Ranau

Terima kasih kerana meluangkan masa anda disini..Jumpa lagi..bye

8 comments:

Norwina Mohd Hadin said...

Pelaburan kesihatan itu yg paling tinggi nilainya..jika x syg diri tp cuba sayangi ahli keluarga terutamanya ank2 yg masih kecil dan perlukan ayah dlm hidup mereka..saya suka sharing ini

apeck anizah said...

nice sharing sis....:)
Merokok membahayakan kesihatan kan sis...hihi

mariam aziz said...

Hi erna..merokok memang membahayakan kesihatan. Kalau sayang nyawa sendiri, sayanglah anak2...

Izzy Adlina said...

good sharing kak.. vivix money worthy !

Erna Enn said...

Betul tu..kan bgs klu semua org berhenti merokok..huhu

Erna Enn said...

Yalah..kan bgs klu semua org x suka merokok..

Erna Enn said...

betul tu sis anizah..klu kita x merokok,org lain pla merokok..kita jg terdedah pd asap rokok tu..lebih baik minum sja vivix utk kesihatan keseluruhan..

Erna Enn said...

tq..izzy