Wednesday, October 1, 2014

SET KANAK-KANAK SHAKLEE

Hai semua..
Hari ni nak kongsi dengan anda semua cerita tentang set supplimen terbaik untuk kanak-kanak pintar,cerdas,cergas dan sihat.

Sebelum tu,saya nak cerita dulu pengalaman anak2 saya mengamalkan set supplemen ini.
Saya ada anak besar berusia 13 tahun.Sejak berusia 5 tahun dia menghidap asma.Tidaklah teruk sangat,tapi asal selesema dia akan sesak nafas dan terpaksa ke hospital untuk mendapatkan rawatan.Kasihan sungguh melihatnya sebab saya boleh nampak dengan jelas dia tarik nafas dengan bersusah payah.
Sejak oktober tahun lalu saya mulai memberi dia makan set kanak2 ni,dan saya rasa sangat bersyukur kerana sejak dari itu serangan asmanya telah berkurangan dan serangan terakhir adalah pada bulan januari tahun ini.
Harap-haraplah penyakit asmanya tu terus hilang dan takkan kembali lagi.

Saya juga memberi set ni kepada 3 orang lagi anak saya.Walaupun mereka bertiga ni sihat walafiat tetapi saya nak mereka juga mendapat khasiat yang terbaik daripada makanan tambahan ni.
Sejak mengamalkan set ni anak2 saya pandai sakit juga,siapa bilang makan supplemen terus sihat dan tidak pandai sakit2 lagi..itu tidak betul.Cuma sejak konsisten makan set supplemen ni,kalau selesma pun cepat baik.Tak perlu makan ubat dari klinik/hospital pun,sungguh menjimatkan masa dan Rm juga kan..hihi
Tapi,kalau nampak teruk sakit tu saya tetap bawa pergi jumpa doktor.
Ingat ya..Supplemen ni bukan ubat tau..

Jom layan TESTIMONI dari penguna2 tegar Set Kanak2 Shaklee ni

Testimoni daripada team Winners Network!Fresh TESTIMONI baru berlaku semalam..

Perlukah makanan tambahan untuk kanak-kanak?
Pada asasnya, jika anak- anak kita bukan jenis memilih makanan serta mendapat segala nutrien daripada makanan hariannya, maka makanan tambahan tidak perlu.
Namun, jika sebaliknya, kita boleh memberinya makanan tambahan sebagai usaha untuk membekalkan zat-zat penting untuk menyokong tumbesaran dan kesihatan mereka.

Kesihatan dan kecerdasan anak-anak merupakan nikmat yang paling berharga untuk ibu bapa. Mencegah anak-anak dari jatuh sakit adalah jauh lebih bijak dan berbaloi berbanding merawat mereka setelah mereka jatuh sakit.
Perkara ni saya sangat setuju,sebab setiap kali anak jatuh sakit saya akan turut sama merasakan kesakitannya.Malah,kalau boleh saya nak saja ganti tempat dengan anak..biarlah saya saja yang sakit daripada melihat anak dalam kesakitan.
Untuk mengetahui info lanjut tentang supplemen ni dan mendapatkan konsultasi percuma,Sila hubungi saya SEGERA.

WhatsApp : 016-8154633
Email : ennchee.hc79@gmail.com
Facebook : Huiren Chee 
FanPage   : Vitamin Superb Ranau 

Terima kasih kerana berkunjung ke blog kami.

3 comments:

Enor Adam said...

Info yg sangat menarik. Tahniah anda ada blog yg banyak info. Jemput blogworking di www.yatiadam.com

Unknown said...

hi erna...
saya ummiairin anak k.wina..cantik blog erna..jemput blogworking di www.ummiairin.blogspot.com

Unknown said...

Nice info k.erna :)

Jemput blogwalking www.bondasihat.com