Wednesday, October 29, 2014

CERITA ESP DAN SAYA




Hai..salam pertemuan sekali lagi buat para pembaca entri Ranau Healthy Vitamins.
Terima kasih atas sokongan anda.

Perkenalan pertama saya dengan Shaklee ni melalui Esp. Produk pertama saya makan ialah alfalfa, Kerana pada mulanya saya terfikir, nak beli Esp??Wow! Mahal gilalah..tak sanggup..hehe..
Saya sebenarnya sedang tercari-cari alternatif untuk banyakkan susu badan masa tu.Adik perempuan saya yang lebih dulu kenal shaklee,telah mengesyorkan kedua-dua produk ini.Tetapi disebabkan Esp tu mahal,saya tak jadi ambil.

ESP SHAKLEE
Kalau nak berkira dengan harganya memanglah mahal tetapi jika anda dah ketahui khasiat yang terkandung dalam esp ni semuanya jadi berbaloi.

Protein merupakan salah satu kandungan utama dalam susu ibu. Dengan pengambilan ESP Soy Isolate Powder, ibu menyusui bayi akan merasa lebih bertenaga dan lancar menghasilkan susu.
ESP juga mengenyangkan lantas mengurangkan keperluan untuk ibu yang menyusu untuk makan banyak dan memudahkannya mendapatkan berat badan ideal dengan segera. Bukan itu sahaja, protein juga penting dalam penghasilan dan pembaikan sel-sel badan. Jadi, ibu yang berpantang amat digalakkan untuk mengambil ESP bagi memulihkan diri dan membaikpulih kulit yang kusam.

Kelebihan ESP
Menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri.
Membantu hilangkan parut jerawat di muka
Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih
Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur
Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan.
ESP juga Menyokong kesihatan imunisasi badan, mengawal paras kolesterol dan menyokong kesihatan jantung dan prostat.

ESP jika diambil bersama supplemen2 lain akan membantu penyerapan yg lebih baik. Semua supplemen yang kita ambil akan cepat menyerap dan kesan yang lebih baik berbanding mereka yang tak ambil bersama ESP.



Kesimpulannya : ESP soya protien terbaik dengan membekalkan 9 asid amino penting utk pertumbuhan sel, bantu penyerapan lebih baik semua supplemen, beri kesan yang optimum dan cepat berbanding yg tidak ambil Esp.
Esp juga sangat sedap..nyum..nyum..

Selepas mengetahui fungsi dan kelebihan Esp ni barulah terbuka hati saya untuk mencuba.Seterusnya menjadi Pengedar Sah dan Pengguna Tegar ESP sehingga saat ini.Sudah habis bertong-tong ESP lah pula dah..Kalau tiada ESP rasa tak puas hati..hehe
Saya minum esp dah setahun lebih,bukan saya seorang tetapi seluruh keluarga saya juga menjadi pengguna tetap ESP ni.*Kecuali budak dibawah umur 16 tahun.
Kesan ketara yang saya dapat rasakan ialah, Gastrik pun dah okey.Rambut semakin tebal dan sihat walaupun saya ni jenis yang suka mendera rambut( suka keritingkan dan warnakan rambut..hehe..)
Kulit semakin halus dan cerah. Pigmen semasa mengandung pun semakin pudar.Wahh..Terima kasih Shaklee.

Saya juga sudah sebarkan kebaikkan dan kelebihan Esp ni.Terbukti sungguh daripada testimoni kawan2 saya ni.


Jom lihat testimoni mereka.



TESTIMONI SET GASTRIK

TESTIMONI ESP SHAKLEE

KEISTIMEWAAN ESP SHAKLEE



Masih ada banyak lagi testimoni selepas mengguna ESP ni tetapi tak laratlah nak masukkan kat sini semuanya..hihi..

Anda juga nak jadi seperti kami??

HUBUNGI SAYA SEGERA,REBUTLAH PELUANG UNTUK MENDAPATKAN ESP SHAKLEE PADA HARGA PROMOSI BULAN OKTOBER 2014 INI.
BELI 6 BOTOL PERCUMA SEBOTOL.
Ianya akan berakhir tidak lama lagi tau.
Nak beli sebotol sahaja pun boleh..



BERTINDAK SEGERA!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=8b3ecc6c4da9bf7e321df2d89de60aa8
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Erna Tinus
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah. Cod/by hand Ranau Sabah
Shaklee ID [ No : 992592 ]
Contact No : 016-8154633
Email : ennena.hc79@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 992592. Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya
✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 992592 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓ 



"Kesulitan Adalah Permulaan Kepada Kehidupan"

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


2 comments:

irene said...

Saya pun first time dengar harga esp terkejut jugalah,tapi bila Google n sering di war war kan tentang kehebatan esp ni akhirnya saya cuba sendiri dan kagum dengan esp!

Unknown said...

Sy pun begitu..mula2 mencuba esp sampai beli 3canister. Semuanya untuk sy..sampaah skrg dari 1 mac 2013-30okt 2014, tiada esp seolah x lengkap minuman harian..hihi..