Tuesday, October 28, 2014

SET PENJAGAAN MUKA SHAKLEE




Hai...Apa khabar anda hari ini?
Semoga semuanya sihat2 belaka.Badan sihat barulah nampak cantik..kan?

Okeylah, Kali ini saya nak bercerita tentang Set Penjagaan Muka Shaklee.
Khas untuk muka tau..hehe



Set kecantikan muka atau penjagaan muka Shaklee.
Anda pernah dengar tak?
Tentulah pernah kan?..hihi

Semakin ramai orang beralih kepada shaklee untuk menjaga kecantikan dan kemulusan kulit muka.Tak terkecuali saya juga.Kenapa saya pilih Shaklee? Jom..ikuti kupasan selanjutnya.

Kenapa pilih produk shaklee?

Saya pilih shaklee kerana saya yakin dengan slogan yang shaklee gunakan,`Sentiasa Selamat,Berkesan dan Mesra Alam`.
Lagipun saya nampak kat google, Hampir setiap kali orang cakap pasal shaklee ni.Tengok testimoni orang lain juga buat saya rasa teruja dan sangat ingin nak cuba produk ni.



Cuba Lihat Testimoni mereka yang telah guna produk penjagaan muka shaklee ni





TESTIMONI NUTRIWHITE


TESTIMONI ENFUSELLE




TESTIMONI SET PENJAGAAN MUKA SHAKLEE


 Shaklee menawarkan 2 jenis rangkaian set penjagaan muka yang sangat hebat.


1. SET ENFUSELLE

Set penjagaan muka Enfuselle telah mendapat perhatian ramai. Terutamanya bagi mereka yang mengalami masalah kulit muka sensitif dan jerawat teruk.
 Jom..Kenali Enfuselle.
Mungkin boleh membantu anda, saudara-mara, adik-beradik mahupun rakan taulan yang telah lama dibelenggu masalah kulit muka.


SET ENFUSELLE SHAKLEE




Rangkaian ENFUSELLE, dibahagikan kepada 2 kategori:

Kategori 1: Normal to dry skin
Hydrating Cleansing Lotion
Hydrating Toner
Hydrating Moisturizer
Eye Treatment

Kategori 2: Normal to oily skin
Purifying Cleansing Gel
Purifying Toner
Balancing Moisturizer

Hubungi saya untuk rundingan apa yang sesuai untuk anda dan tempahan produk


TESTIMONI ADIK SAYA.PENGGUNA BARU SET ENFUSELLE


2. SET NUTRIWHITE SHAKLEE

Sekilas Info mengenai Nutriwhite Shaklee

✔ Dibangunkan oleh saintis dan pakar-pakar penjagaan kulit di Jepun dan Amerika
✔ 3 tahun pembangunan produk
✔ Pemilihan bahan aktif dan mentah yang diperolehi dari 16 buah negara
✔ Ujian yang menyeluruh
✔ Ramuan gabungan yang optimum
✔ Selamat dan berkesan
✔ Vitamin C derivatif (ascorbyl / glucoside) ramuan selamat dan terbukti
✔ Patent-pending WhiteN-16 adalah campuran daripada 16 nutrien botani yang kuat yang membantu mengurangkan penampilan melanin yang sedia ada untuk mewujudkan lebih putih, kulit lebih cerah dan bercahaya

SET NUTRIWHITE SHAKLEE


Set penjagaan wajah NutriWhite Shaklee mengandungi:

1. Gentle Deep Foam Cleansing
2. Soothing Radiance Whitening Softener
3. Daily Defense Whitening Essence
4. Ultimate Protection Whitening Lotion
5. Overnight Renewal Whitening Cream
6. Gentle Action Makeup Remover
7. Spot Whitening Treatment

TESTIMONI KAWAN SAYA.PENGGUNA BARU NUTRIWHITE


Bahan-bahan yang terdapat dalam NutriWhite Shaklee:

✔ Gabungan 16 ramuan botani yang mujarab:
✔ Bearberry - meringankan, melegakan dan mengurangkan keradangan
✔ Soybean - mencerahkan, melembutkan, melembap dan mengurangkan tompok
✔ Skullcap - meringankan, mengurangkan keradangan dengan flavonoid
✔ Beech Tree - meringankan, meningkatkan proses semulajadi dan melegakan kulit
✔ Strawberry Begonia -mencerahkan dan pigmentasi
✔ Mullberry - mencegah kerosakan kulit dan melembap
✔ Peony - mencerahkan, melembapkan dan mengurangkan keradangan
✔ Rosemary - mengetatkan, merangsangkan dan mengurangkan keradangan
✔ Aloe Vera - melegakan, melembapkan dan keradangan
✔ Mountain Arnica - mengurangkan keradangan dengan flavones
✔ Cat's Claw - menegangkan dan menyegarkan dengan cotechin
✔ Kudzu Leaf & Roots - menegang dan mengurangkan keradangan
✔ Linden - menyuburkan dan menghidrat di peringkat dalam
✔ Marshmallow - melembapkan dengan tanin
✔ Seaweed - mengeluarkan, memelihara dan menegangkan
✔ Green Algae - menyahtoksin dan melembapkan

Saya juga salah seorang pengguna Nutriwhite ini.Saya guna baru 1 bulan lebih,Ianya sungguh hebat dan saya sangat berpuas hati.
Saya sebenarnya ada masalah pigmen,saya dapat semasa mengandung anak perempuan comel saya tu..hehee.. Sangat memberi tekanan perasaan kerana saya tak biasa lihat muka saya comot dengan pigmen ni..huhu..
Tetapi dengan Shaklee, Segalanya berubah.Muka saya makin cerah dan pigmen juga semakin pudar.Berbaloi sungguh saya memilih Nutriwhite Shaklee ni.Orang kata produk shaklee mahal, tetapi demi kesihatan dan kecantikan,saya rasa semua itu sangat berbaloi.Tak cuba tidak akan tahu apa maksud saya ni.
Nota kaki : Saya tak nak letak gambar sebab nanti tak "suprise"...kihkihkih.. Nak tengok sendiri,kenalah   hubungi saya..



Shaklee Menjamin Keselamatan Tanpa Tandingan:

Beberapa senarai TIDAK Shaklee:


TIDAK Mengandungi Paraben

TIDAK Mengandungi Triklosan

TIDAK Mengandungi Phthalates

TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauril Sulfat (SLS)

TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauryl Eter Sulfat (SLES)

TIDAK Mengandungi 1,4 Dioksana

TIDAK Mengandungi Glikol

TIDAK Mengandungi Bahan-bahan Cucian Organik yang ”Volatile”

TIDAK Mengandungi Asid Hidroklorik

TIDAK Mengandungi Ammonia

TIDAK Mengandungi Sodium Hidroksida

TIDAK Mengandungi Butyl Cellosolve

TIDAK Mengandungi Formaldehyde

TIDAK Mengandungi Bisfenol-A

TIDAK Mengandungi Petroleum Distillates

TIDAK Mengandungi Toulene

TIDAK Mengandungi Peluntur Warna

TIDAK Mengandungi Bahan Perisa

TIDAK Mengandungi Pewarna

TIDAK Mengandungi Lemak Trans

TIDAK Mengandungi Pemanis Tiruan

TIDAK Mengandungi Dakwat Toksin

TIDAK Mengandungi Bahan-bahan terlarang


BERMINAT NAK TEMPAH SEKARANG?
HUBUNGI SAYA SEGERA


------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Erna Tinus
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah. Cod/by hand Ranau Sabah
Shaklee ID [ No : 992592 ]
Contact No : 016-8154633
Email : ennena.hc79@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 992592. Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya
✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 992592 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓ 



"Kesulitan Adalah Permulaan Kepada Kehidupan"







2 comments:

apeck anizah said...

Wow...terima kasi atas info tentang produk kecantikkan shaklee!Shaklee is the best..

Erna Enn said...

sama2..semakin banyak info shaklee sy dpt tahu..rasa hati semakin suka shaklee lh..haha..