Tuesday, September 9, 2014

DAFTAR AHLI SHAKLEE

Daftarkan keahlian anda dengan Shaklee bersama  dengan hanya RM75 (Semenanjung)/ RM85 (Sabah & Sarawak) dan nikmati pelbagai ganjaran menarik:

Diskaun untuk produk-produk Shaklee
Peluang menjana pendapatan sampingan bersama-sama saya.
Isikan borang di bawah untuk mendaftar…

Nama Penuh

No. Kad Pengenalan

Alamat email

Nama Pasangan

No. Kad Pegenalan Pasangan

No. Akaun Bank untuk pembayaran bonus (sila nyatakan nama bank)
Contoh: 124567899 (Maybank)

Alamat Tetap

Alamat Penghantaran (Jika berlainan dari di atas)

No. Telefon

Pembayaran Yuran Keahlian (RM75 WM / RM85 WM)
Pembelian Produk Berjumlah RM656 (Keahlian Percuma)

Bukti Pembayaran Untuk Pendaftaran,
Hubungi saya SEKARANG untuk mendapatkan no.akaun bank saya.

No.Telefon Saya : 0168154633

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Erna Tinus
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah. Cod/by hand Ranau Sabah
Shaklee ID [ No : 992592 ]
Contact No : 016-8154633
Email : ennchee79@yahoo.com
FB FANPAGE : Vitamin Superb Ranau
FB :  Huiren Chee 

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 992592. Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya
✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 992592 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓

No comments: