Wednesday, September 17, 2014

CERITA TENTANG NUTRIWHITE

Hai semua..
Kali ini saya rasa teruja untuk berkongsi dengan anda tentang Nutriwhite.
NutriWhite Ini ialah salah satu produk penjagaan kulit muka Shaklee.
KENAPA SAYA RASA TERUJA?
Ok.Kali pertama saya tengok nutriwhite ni,saya terkejut sebab MAHAL sangat!
hehe..
Selama setahun saya dalam shaklee ni tapi tidak pernah terlintas pun dalam fikiran saya untuk cuba produk ni.
Sehinggalah baru2 ni set penjagaan muka yang saya selalu guna habis.
Jadi,saya pun mengambil keputusan untuk cuba Gentle Deep Foam Cleansing.
Saya dah tak berapa kisah pasal harga sebab shaklee yang bayar..hihi..(kalau nak shaklee yang bayar,Hubungi saya untuk info lanjut)
Kebaikan pencuci muka NutriWhite Shaklee~ Gentle Deep Foaming Cleanser.
Apakah keistimewaan produk ini?
*Menjadikan kulit wajah kita segar dan bersih
*Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan
*Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
*Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangi pigmen
* Memberi cucian lembut dan menyegarkan serta tidak menghakis atau mengelupas
Rasa segar dan nyaman sebaik sahaja wajah ni dicuci dgn Nutriwhite Shaklee.
Kulit pun rasa lembut dan licin.
Yang paling penting pencuci muka Nutriwhite Shaklee ni bebas dari bahan kimia dan sintetik berbahaya.
Memang selamat untuk kulit muka kita.
Kepada anda yang memang memilih sesuatu produk kerana jenama janganlah risau. Produk Nutriwhite Shaklee ini memang setanding dengan Estee Lauder dan SKII.
Ia dihasilkan dari sumber semulajadi yang tidak memberi kesan sampingan. saya sendiri telah menggunakannya dan customer yang telah mencubanya juga sangat berpuas hati.
Selepas beberapa hari saja menggunakan Cleansing foam ini,saya rasa sangat menyesal sebab tidak mencubanya sejak awal2 saya kenal shaklee.
Dengan Cleanser ni,Saya rasa sangat selesa dan sungguh berpuas hati.
Sebenarnya saya ada masalah pigmen yang degil.Pigmen ni mula ketara sejak saya mengandung anak bongsu saya.
Betulah pula apa orang cakap,kalau mengandung bayi perempuan muka mommynya jadi tak cantik..kihkihkih..mungkin jugalah kan..sebab sebelum ni saya sudah mengandung 3 orang bayi lelaki tiada pula masalah pigmen.
Setelah berpuas hati dengan cleanser shaklee tu,saya pun mengambil keputusan untuk cuba produk yang lain lagi.
Saya tambah Overnight Renewal Whitening Cream dan Ultimate Protection Whitening Lotion
Hari ini kali pertama pakai Ultimate Protection Whitening Lotion.
Saya rasa lebih sempurna dan teruja.
Overnight Renewal Whitening Cream pula kedua malam saya guna.Saya bangun pagi tadi dengan rasa lebih confident.
Set penjagaan wajah NutriWhite Shaklee ada banyak jenis :
Jom tengok list kat bawah ni
1. Gentle Deep Foam Cleansing
2. Soothing Radiance Whitening Softener
3. Daily Defense Whitening Essence
4. Ultimate Protection Whitening Lotion
5. Overnight Renewal Whitening Cream
6. Gentle Action Makeup Remover
7. Spot Whitening Treatment
Jom..Berubah kepada produk yang terbukti BERKESAN,SELAMAT dan SEMULAJADI.
Produk Shaklee dijamin tiada bahan kimia..
Semoga perkongsian ini boleh membantu anda memilih produk penjagaan muka.
Saya akan sentiasa update testimoni di sini.
Kita tengok dulu apa kata,Kawan2 saya tentang NutriWhite Shaklee ni..
Nak tempah NutriWhite?
HUBUNGI saya SEGERA!
WhatsApp : 016-8154633
Email : ennchee.hc79@gmail.com
Facebook :  Huiren Chee 
Fanpage  Vitamin Superb Ranau 


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5b66ec8455908bc3618fd7642adab7a8

No comments: