Thursday, November 27, 2014

OMEGAGUARD PILIHAN KAMI






Hai selamat pagi semua..
Bestnyaa bangun awal pagi.Semangat baru dan hirup udara segar dengan nafas yang baru..
Terima kasih Tuhanku..Engkau sungguh Baik.

Rasanya sudah lama saya tidak menulis,tangan pun dah kaku,otak berkarat..haha..

Hari ni saya cuma nak bagitau, Saya Pengedar Sah Shaklee dan juga Pengguna Tegar produk ni.Produk terbaik dan berkesan haruslah di kongsi supaya semua orang tahu betapa berbaloinya kita menggunakan wang kita keatasnya.


Dan saya nak ingatkan bahawa tempoh promosi untuk supplement terbaik kegunaan seisi keluarga semakin hampir berakhir.Alangkah ruginya anda tak rebut peluang mendapatkan produk ni semasa tempoh promosi.


OMEGAGUARD PROMOSI NOVEMBER 2014

OMEGAGUARD PROMOSI NOVEMBER 2014






Seisi keluarga saya merupakan pengguna Tegar Omegaguard ni.Dari yang kecil berumur setahun 6 bulan pun sangat meminati omegaguard.Setiap kali ambik stok baru, saya memang tak pernah tinggal Omegaguard ni.
Si baby Huiren ni pula asal buka kotak yang baru sampai memang Omegaguardlah yang diambil,memaksa buka pula tu..hihi..
Anak2 yang dibesarkan dengan supplement memang agak berbeza dengan yang tak makan supplement.


My Baby Huiren Chee






Suami saya pula memang tak pernah tinggal makan omegaguard ni,sangat membantu meredakan sesak nafas.Katanya,selepas konsisten makan omegaguard rasa semput semasa penat bekerja dah tak ada.Lagipun ramai kawan-kawannya tegur macam mana boleh kempis perut,sebab sebelum ni perut agak besar..hihi..maklumlah lelaki dah berkahwin..kan..
Banyaklah kelebihan dan keistimewaan omegaguard ni.Rugi tak makan tau..

My Dear Hubby Mr. Ket Kiong Chee

Nak ramping, pilih Omegaguard

Nak bijak, pilih Omegaguard

Nak jaga paru-paru, pilih Omegaguard

Nak elak selsema, pilih Omegaguard

Tekanan Darah Tinggi, pilih Omegaguard

Masalah sendi pun pilih Omegaguard

Dan banyak lagilah..


Orang kata Mahal!..Takpe mahal pun berbaloi.Wang kan boleh cari, tapi kesihatan sangat penting.

Mencegah lebih baik daripada Merawat!


Jika anda nak jadi seperti kami, Boleh hubungi saya segera. Stok Tersedia dalam rumah

Atau 

Nak tempah di sini juga boleh.Klik je gambar di bawah

 

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=657ad4f3e2afdf70f27fe834691fb65a

 

------------------------------------------------------

Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami

Bagaimana ingin menjadi ahli?


Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini

Sila hubungi saya segera :


Perunding Vitamin Anda : Erna Tinus

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah. Cod/by hand Ranau Sabah

Shaklee ID [ No : 992592 ]

Contact No : 016-8154633

Email : ennena.hc79@gmail.com

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 992592. Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya

✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 992592 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓ 




"Kesulitan Adalah Permulaan Kepada Kehidupan"

2 comments:

irene said...

Omega guard serba boleh!
Mahal dari segi wang ringgit tapi sangat berbaloi untuk kesihatan..tq info

Erna Enn said...

Bestnya rasa dapat makan omegaguard free..nak tahu cara dapat mkn omegaguard free?Just pm me..