Monday, November 10, 2014

VITAMIN UNTUK SI PELUPA

LECITHIN SHAKLEE

Anda seorang PELUPA?

Selalu lupa kunci rumah letak mana..dan banyak lagi episod 'kelupaaan'??


Tidak dinafikan Pengambilan OmegaGuard Shaklee membantu kita respon dan proses dengan lebih cepat apa jua yang kita baca atau maklumat yang kita terima.

Tetapi untuk tingkatkan daya ingatan,  Lecithin Shaklee lebih sesuai dan efektif. Lecithin bukan sahaja terkenal dengan fungsinya sebagai pengemulsi lemak yang handal tetapi ia juga merupakan vitamin terbaik untuk orang pelupa. Ini kerana ia mengandungi Kolina yang berperanan menambah baik keupayaan daya ingatan kita.
Nampaknya Lecithin ni yang saya perlukan sangat2, Sebab terlampau pelupa..hehe..
Kadang2 pen letak atas telinga pun di cari sampai selongkar 1 rumah..hahaa

Bagi anda yang mempunyai masalah mudah lupa (Pelupa), pengambilan Lecithin lebih membantu !

Jika anak anda lambat respon atau orang bilang 'tidak berapa pintar',  OmegaGuard Shaklee menjadi keutamaan. Namun jika mereka alami masalah mudah lupa, bagus jika amalkan pengambilan Lecithin sebiji sehari.
Jadi, Terbaik amalkan kedua-duanya.
Anak2 akan jadi pintar,cerdas dan cergas.

Bukan anak2 saja yang perlu.Mak dan ayah pun perlu juga..ya kan? hihi...Tepuk dada,tanya selera.
Untuk anda yang dah jadi mama dan dah bersalin anak2 lelaki dan perempuan,tentu perasan semakin lama semakin kuat pelupa,betul kan?
Orang bilang bersalin anak perempuan putus 1 urat dan bersalin anak lelaki pula putus 2 urat.Wahh..nampaknya agak banyak juga urat saya yang putus ni..huhu..Tak tahulah sejauh mana kebenaran fakta ni..
Ada juga orang cakap,kita ni jadi pelupa kerana terlampau banyak makan semut..adoii..nampaknya banyak juga semut saya dah makan...haha..sebab pelupa sangat.
Selalu sangat dengar asal pelupa dipanggil banyak makan semut tetapi apakata kalau selepas ni jika jumpa sesiapa yang pelupa, cakap je..kurang 'makan lecithin ni' lagi senang cakap kan...hehe..

Lecithin merupakan vitamin ideal untuk masalah pelupa. ♡♡♡
Sejak konsisten makan lecithin memang saya sangat akui banyak perubahan.Walaupun kadang2 masih lupa juga, lupa makan lecithin..hihi

!!BONUS!!
Untungnya anda yang mengamalkan Lecithin.Lemak terkawal + daya ingatan pun bertambah baik !! 2 dalam1..
Lebih untung kalau konsisten makan sebab boleh dapat kulit cantik juga tau..


LECITHIN TERBAIK

NAK ORDER SEKARANG?

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=2bd0a92f3cc8f85e2d23f8addcb52eca

 

HUBUNGI SEGERA


------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Erna Tinus

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah. Cod/by hand Ranau Sabah

Shaklee ID [ No : 992592 ]

Contact No : 016-8154633

Email : ennena.hc79@gmail.com

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 992592. Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya
✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 992592 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓ 



"Kesulitan Adalah Permulaan Kepada Kehidupan"


2 comments:

Norwina Mohd Hadin said...

Terbaik erna..info yg lengkap dan padat..Lechitin memang terbaik. .kami sekeluarga memang wajib ambil lechitin nie

Erna Enn said...

tq..kak.Sy pun mmg sgt perlukan lecithin dn omega tu..best sgt produk shaklee ni..