Saturday, July 5, 2014

PENAWAR TEKANAN ATAU 'STRESS'

Hi..salam sejahtera semua..
Hari ni saya nak share tentang shaklee untuk 'stress'..hehe

Jom baca dulu testimoni saya..
Saya adalah mommy kepada 4 org anak,telah berkerja sebagai surirumah selama 13 tahun.
Punya 3 org anak lelaki & seorang perempuan.
Apa yg saya nak kongsikan di sini adalah kepuasan & rasa bersyukur saya sebab telah memilih shaklee sebagai bisnes sampingan, sebab saya punya kerja tetap..kan surirumah tu pun pekerjaan juga..hihi
Saya kenal shaklee ni sejak tahun  2006,tapi masa tu saya tidak terfikir pun nak masuk ahli..
Rasa rugi pula tak join time tu..
Sebelum buat bisnes shaklee saya memang dah ada bisnes lain juga sebagai sampingan,cuma saya rasa taklah bertekad sangat macam shaklee ni.
Saya nak tanya dulu apa perasaan anda menjadi surirumah selama ini,apalagi yang sudah mencecah 13 tahun keatas?
Tentunya mcm2 ada..kan?
Stress semakin lama semakin mencengkam sebab..(ini apa yg sy rasa k..)
*Kadang2 Saya terfikir apa yang telah saya lakukan atau usahakan selama ini?(Untuk diri sendirilah)
*Apa matlamat sebenar hidup saya ni?
*Untuk seumur hidup saya ni kena guna RM dari mr.hubby sajakah?
*Kadang2 Saya rasa hidup ni sia2 sahaja..
*Dan ada mcm2 lagilah..
Disebabkan fikiran & perasaan macam ni saya selalu tertekan..Saya cakap pada diri sendiri..Bukan begini yg saya maulah..huhu
Sebab
Saya pun ada cita2 & impian juga..huhu
*Saya nak bgi RM banyak2 kepada kedua ibubapa saya sementara dorang ni masih ada.
*Saya nak juga ringankan beban kewangan mr.hubby
*Saya nak guna RM ni untuk anak2 beli apa saja yang dorang suka..
*Saya pun nak pergi melancong bersama keluarga.Bawa mak bapa sekali lagi seronok.
*Saya nak bina Rumah Besar kat kg.
Biar seisi keluarga boleh muat..hihi
*Ada mcm2 lagilah..Impian yg belum terlaksana dan sepertinya tidak mungkin akan tercapai.

Sebelum kenal Shaklee semua impian saya tu cuma angan2 kosong sahaja.
16 ogos 2013 saya Sah bergelar Shaklee independent distributor.
Erna Tinus
SID 992592

pada mulanya saya TIDAK berani untuk cipta angan2 atau impian.Nak cuba saja dulu..sama seperti MLM2 lain yg pernah saya ikut.
Tapi..
Saya telah 'ter'masuk dalam group shaklee yg hebat.My mama shaklee seorang yg sangat positif.Dia rajin share tips2 yg sangat2 berguna.Sehingga saya rasa bisnes ni taklah susah sangat pun..
Cuma perlu RAJIN.
Ada KEINGINAN & MATLAMAT yang JITU.
Bisnes ni juga semakin mendekatkan saya kepada sang PENCIPTA.Kerana dalam group saya juga hari2 diingatkan supaya selalu menjaga hubungan dengan TUHAN .Kalau tak minta, Tuhan pun takkan nak bagi dengan cuma2..ye tak?
Saya juga telah mendapat ramai kawan baru.
Saya jadi sibuk berurusan dengan peminat2 shaklee seharian..mana ada masa nak melayan fikiran2 negatif lagi kan..
24 jam sehari rasa tak cukup.
Hari2 disogokkan dengan tips2 cara pemikiran positif.
Betullah cakap orang..kalau nak hidup positif,berkawanlah dengan orang2 positif.Kerana jika persekitaran atau sekeliling anda positif anda akan automatic positive!
#Prinsip DAO

Jadi penyakit stress tu pun akan pergi jauh2 meninggalkan kita..Dah takda masa nak stress2 tau..
Kerana itu..
Beralihlah kepada Shaklee..

Rasailah kepuasan punya bisnes sendiri..
Nikmatilah Rm hasil titik peluh sendiri..
Segala Impian nampaknya ada kemungkinan menjadi kenyataan..
Segala sesuatu anda yang tentukan.
Orang bilang'Apa2 pun Dari Kita Saja Baitu'
'Tepuk Dada Tanya Selera'


Di shaklee ni juga kami ada supplemen anti stress..




KLIK UNTUK ORDER




Berminat nak tahu lebih lanjut? Sila berhubung dengan saya Segera.

=========================================


Sihat dan Berjaya.



Jom sertai kami.Bagaimana ingin menjadi ahli?Sertai ♥Superb Supplement Group!!Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini Sila hubungi saya segera :Perunding Vitamin Anda : Erna Tinus
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah.
Cod/by hand Ranau Sabah Contact No : 016-8154633 (whatsapp/Wechat)
Email : ennchee79@yahoo.com
FB PAGE : https://www.facebook.comvitaminsuperbranau
FB :Huiren CheeSaya merupakan Pengedar Sah Shaklee & CEO ♥Superb Supplement Group.Anda boleh dapatkan konsultasi percuma &  produk Shaklee dari saya.Hubungi Segera FAFR!!

SILA LIKE  FB PAGE KAMI,TERIMA KASIH




No comments: