Wednesday, February 18, 2015

VITALEA@MULTIVITAMIN UNTUK SI KECIL

MULTIVITAMIN UNTUK KANAK-KANAK

Salam sejahtera dan selamat bersua kembali..
Maaf,lamanya saya tak update entry baru..hehe
Kesibukan dan kemalasan melanda dengan amat dahsyat sekali..hrmmm..

Okeylah kali ini saya nak kongsi dengan anda semua tentang VITALEA UNTUK KANAK-KANAK ataupun lebih dikenali sebagai multivitamin terhebat untuk si kecil.



Bulan Januari yang baru berlalu,kita dikejutkan dengan berita yang sangat menggembirakan.
Kemunculan kembali Vita-Lea khas untuk kanak2
Bagi saya yang belum pernah mencuba produk ini,memang berita ni sangat menerujakan.Sebabnya saya tak sabar2 nak beri yang terbaik untuk anak2 saya.
Lagipun Vita-Lea ni dimunculkan kembali bersama promosi yang sangat menawan hati.❤❤❤


PROMOSI VITA-LEA UNTUK KANAK-KANAK

Promosi ini berlanjutan sehingga bulan ni Febuari 2015.
Beli 3 botol percuma sebotol
Nak beli 1 botol saja pun boleh..cepat2 hubungi saya yer..

VITA-LEA FOR CHILDREN (Multivitamin utk kanak2)
Mengandungi 18 Vitamins dan Mineral yang penting untuk pertumbuhan dan perkembangan anak-anak.

Yang penting, ianya diperbuat daripada BAHAN SEMULAJADI saja.

Rasanya pula? Semestinya PERISA SEMULAJADI ANGGUR yang sedap!!
Tiada perisa sintetik tau..Jadi, ibu bapa jangan risau..

VITA-LEA FOR CHILDREN  dengan Formula terbaru. Semestinya Pilihan terbaik untuk anak-anak!

SET LENGKAP TERBAIK UTK KANAK-KANAK
1.MILKSHAKE
2.VITALEA FOR KIDS
3.CHEWABLE VIT.C
4.OMEGAGUARD

Hubungi kami SEGERA untuk Tempahan


HUBUNGI SEGERA


No comments: