Monday, January 12, 2015

PROMOSI JANUARI


Kehadiran tahun baru bersama kesibukkan yang tidak putus-putus.

Lamanya baru saya dapat update entry lagi..ngee

Tentunya semua dah tahu produk promosi awal tahun 2015 ni..kan..?

Tetapi, saya nak juga beritahu sekali lagi..


SENARAI PRODUK PROMOSI JANUARI 2015



PROMOSI VIVIX DAN ALFALFA. BELI 6 BOTOL PERCUMA SEBOTOL
PROMOSI VIVIX DAN ALFALFA. BELI 2 BOTOL DAPAT DISKAUN 5%
KETIBAAN SEMULA VITA-LEA UNTUK KANAK-KANAK
PROMOSI HEBAT! BELI 3 BOTOL PERCUMA SEBOTOL

Dapatkanya SEGERA dengan menghubungi pengedar sah Shaklee berhampiran anda.

Kalau nak harga lebih berbaloi..Jom mendaftarlah sebagai ahli shaklee hari ini juga.

Sangat banyak kelebihannya tau..

NAK TAHU?

HUBUNGI SAYA SEKARANG JUGA!


------------------------------------------------------

Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami

Bagaimana ingin menjadi ahli?


Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini

Sila hubungi saya segera :


Perunding Vitamin Anda : Erna Tinus

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah. Cod/by hand Ranau Sabah

Shaklee ID [ No : 992592 ]

Contact No : 016-8154633

Email : ennena.hc79@gmail.com

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 992592. Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya

✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 992592 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓ 

"Kesulitan Adalah Permulaan Kepada Kehidupan"



No comments: