Thursday, January 8, 2015

CARA MAKAN KOLAGEN SHAKLEE

Hai..Selamat bertemu kembali di ruangan ini..
Kali ini saya nak kongsikan cara makan Kolagen Shaklee yang berkhasiat.
Setiap daripada kita yang mahu memulakan sesi pemakanan kolagen, sudah tentunya perlukan cara minum yang boleh memberi impak maksima kan?..
Saya biasanya tidak bancuh dalam air kosong sahaja, biasanya saya masukkan sedikit kordial oren atau sirap, sebagai penambah rasa. Supaya rasa kolagen tu tak terasa sangat dan boleh hilangkan bau hanyir ikan.
Boleh juga kalau nak campurkan dengan jus buah segar seperti lemon, yang penting bancuh dengan air sejuk atau suam tau, jangan air panas. Sebab air panas boleh menyebabkan kolagen musnah. Nanti makan hampas saja! kan rugi tu.
KOLAGEN SHAKLEE

Saya juga suka campurkan Kolagen bersama produk shaklee yang lain

Resepi ESP, Performance Drink dan Collagen

1 sudu besar ESP

2 sudu besar Performance Drink untuk rasa oren

1 peket Shaklee Collagen Powder (SCP)

Campurkan semua dalam bekas minuman atau shaker kemudian masukkan air sejuk. Goncangkan dan sedia diminum! Yum yum !

Cukup lengkap untuk membantu nutrisi penyusuan saya , membekalkan tenaga sepanjang hari dan menjaga kecantikan luaran dan dalaman.

Anda juga boleh pelbagaikan cara makan kolagen shaklee ini, tak semestinya ikut cara diatas. Asalkan tak menggunakan air panas dan minuman berkafien itu dah cukup. 

 

INFO PENTING : CARA MINUM KOLAGEN SHAKLEE YANG BETUL

Tengok balik syarat-syarat diatas dan pastikan ianya dipenuhi barulah menjadi.

Oklah  itu saja, serba ringkas penerangan berkaitan cara makan Shaklee Collagen Powder yang betul. Memang mudah sebenarnya untuk nak jaga kecantikan!


Lebih-lebih dengan adanya produk shaklee ni

Semoga anda mendapat manfaat daripada perkongsian ini.

Macam mana Cara Makan Shaklee Collagen Powder yang betul?
Bacalah dengan teliti.

Anda akan melihat kesan dan perbezaan yang sangat ketara sebelum dan selepas konsisten minum kolagen ni.

#31hb Disember yang baru berlalu..saya memborong 2 set kolagen promosi. Tetapi kejap je dah habis..huhu
Nampaknya saya akan sangat-sangat merindukan kolagen shaklee ni selama 9 bulan tiada dalam pasaran..
#Rasa menyesal pula tidak borong lebih banyak hari tu..

Nak info lanjut dan nak tempah produk shaklee yang lain SEGERA?

Jom hubungi saya cepat-cepat!!



                                                 ---------------------------------------------------

Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami

Bagaimana ingin menjadi ahli?


Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini

Sila hubungi saya segera :


Perunding Vitamin Anda : Erna Tinus

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah. Cod/by hand Ranau Sabah

Shaklee ID [ No : 992592 ]

Contact No : 016-8154633

Email : ennena.hc79@gmail.com

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 992592. Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya

✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 992592 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓ 

"Kesulitan Adalah Permulaan Kepada Kehidupan"


2 comments:

Suhaily ahmad juffri said...

Saya suka collagen+pd. Letak air cket je terus minum hehe

irene said...

Saya suka minum kolagen dgn esp..Sekarang kena stop dlu kerana tak sesuai utk org mengandung