Wednesday, December 10, 2014

PROMOSI DISEMBER 2014

Wahh..wahh..wahh..Promosi berganda lagi bulan ini.Nampaknya Shaklee Malaysia semakin menyerlah.Cerita dimana-mana selalu berkisar tentang pentingnya menjaga kesihatan.

Bulan ini mesti sangat menarik apabila pasangan produk untuk kecantikan mengambil tempat untuk dipromosikan..Nak tau tak??
Tentu semua dah tahu kan?Saya jer yang terlambat beritahu..hihi

Oklah..dah tahu pun saya nak juga ingatkan.Bulan ni promosi Sustained Release Vitamin C & Vitamin E
Masing-masing dipromosikan Beli 6 botol percuma sebotol dan kalau nak beli 2 botol je pun dapat potongan harga 5%..
Hebatkan?

PROMOSI SR VIT.C & VITAMIN E SHAKLEE
Beli 2 botol dapat Potongan harga 5%

Ada lagi produk promosi yang baru sahaja dilancarkan pada hari ini.

KOLAGEN SHAKLEE!
BELI 3 PERCUMA 1!


Betul-betul bulan ini bulan promosi kecantikan terhebat..

Sesiapa sahaja yang mementingkan KECANTIKAN sepatutnya jangan bertangguh lagi.Cepat-cepat dapatkan peluang untuk stok kolagen ni banyak-banyak.
Shaklee beritahu,produk ni dah habis tempoh berdaftar untuk dipasarkan dalam negara dan akan memohon untuk didaftarkan semula.Tetapi biasanya ianya akan mengambil masa yang agak lama untuk kelulusan.
Oleh itu, Wahai pengemar-pengemar kolagen shaklee,simpan stok banyak-banyak untuk kegunaan sendiri dan untuk memastikan bekalan kolagen tidak terputus sementara menunggu re-stok balik.

"RM0.00 Shaklee: Due to Product Registration guideline change, Collagen will be unavailable for sale after Dec'14 pending re-registration which takes 9-12
mths. Hence Shaklee is offering a special Buy 3 Free 1 promo now to support our valued distributors with sufficient products till product registration is achieved."

Cepat-cepat! Hubungi saya segera untuk mendapatkan stok supplement anda

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Erna Tinus
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Negeri Sabah. Cod/by hand Ranau Sabah
Shaklee ID [ No : 992592 ]
Contact No : 016-8154633
Email : ennena.hc79@gmail.com
FB :  HUIREN CHEE 
FanPage : VITAMIN SUPERB RANAU 

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 992592. Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya
✓✓✓ Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 992592 untuk dapatkan supplement anda ✓✓✓ 

4 comments:

Enor Adam said...

Wah... kena borong ni..
Terbaik la bulan ni..

Suhaily ahmad juffri said...

Betul2 bulan kecantikan ni, time ni la kena grab kan

Erna Enn said...

kena grab klu x rugi o..kolagen mmg terbaik!
Vit.c tu sy dah borong..sbb sy suka mkn.hari2 consume vit.c..

Erna Enn said...

Borong itu wajib..klu x pasti menyesal..